Gynekologi och öppna förskolor

Hey you.. så aktiv jag är i bloggen, right!
Men ja är man mamma ledig och bor i en ny stad där man ingen känner händer det inte så mycket.
Det senaste jag har gjort är att ha varit på nya öppna förskolan som dom öppnat bara några meter hemmifrån, villket är skönt för då kommer jag ut lite iaf, och min lilla sessa får träffa massa andra bebisar:)
Sist vi va där föll hon för en liten jätte knubbig kille:D Gulliga barn, hon kunde inte sluta titta på honom så det är nog lite puppie love där eller hur? :)
Förutom öppna förskolan har jag varit hon gynekologen.. alltid lika trevligt. Men tyvärr nödvändigt, jag har cellförändringar så får gå en gång om året för en uppdatering på hur förändringarna minskat/ökat. Så nu är det bara att vänta en månad så får jag svar på det med.
Blöh det finns nog faktiskt inget värre än att vara hon gyn, satte in spiral idag med, ont gjorde det ju:/
Och dom påstår att man inte har samma kännsel där och inte ska få ont.. my ass!
Men ja skit samma.. det var allt för mig och ni måste ju medge att det var ooootroligt intressant.
Iom att jag har väldigt lite till liv har jag numer bara bilder på mig och min sessa.. så här är det senaste tilskottet i fotoalbumet!
Love/ Natie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0