händelserika helger?

Blev en tidig morgon idag, så nu sover lillan. Tur det för idag är det öppna föskolan och dom har öppet mellan 9-12 och annars är det tiden hon brukar sova så hon är alltid lite trött när vi går dit, men idag kan hon leka utvilad:)
Har ingen aning om vad man ska hitta på i helgen, är ju mamma nu så man kan ju inte direkt gå ut och ta en öl.
Eller kan kan man väll but no.
Får väll hitta på¨nått roligt som att leka med tvätten ikväll, behövs ju iaf.
Haha här var hon inte så gammal min lilla pruttskrutt.. kanske en månad:)
Och här vart hon ännu yngre:) Bara en okänd fis i min mage.. saknar det nästan lite.. magen, att känna hur hon bökar runt därinne, men saknar INTE smärtan och allt annat jobbigt som kommer med graviditeten.
Men är jävligt nöjd med resultatet måste jag säga!!
Nu ska jag dricka mitt te och ta en rök innan jag börjar göra mig iordning så jag är klar att hoppa ut i regnet när min sessa vaknar!
Ha en fin helg Love/Nati ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Super fin blogg ! :)

2011-06-13 @ 10:20:18
URL: http://johannabarba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0