Vill ha många bollar i luften

God morgon, gick iofs upp för ett par timmar sedan men det är typ först nu man är människa igen!
Min lilla sessa ligger på golvet och drar sig själv i fötterna medans jag sitter här och hoppas att hon ska visa några trötthets tecken så jag kan slänga henne i säng snart^^
Väntar på att posten ska dyka in i brevlådan med och se om jag fått något mer yrkes bevis, så att jag kan söka den utbildningen jag vill börja plugga på nu medans jag är mamma ledig.. hade varit skönt att ha nått mer än bebis att koncentrera sig på.
Vill ju börja modella igen med, men det får nog vänta ett tag till.. kanske till efter somaren är man redo för det igen?
Saknar det iaf!
En gammal modellbild från kanske 2008-9?
Nu ska jag ta en kaffe och en rök.
Love/ Nati ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0