misshandlad!

Hmm blev inga före eller efterbilder på klippningen alls!
Glömde lixom bort det, så får ta en efter bild iaf men inte just nu, behöver nog duscha först och få iordning på håret innan jag vill visa upp mig.
Men så krockade jag med min hund igår så har en snygg blå klocka så känner inte riktigt för att vara med på bild ändå.
Sitter just nu och matar min dotter lite, så att jag får en sekunds lugn och ro:)
Snart släpps hon ner på golvet igen och då får jag inte sitta still mer då får man ränna efter henne.
Hoppas på att hon ska visa lite tecken på att vara trött snart så att jag får duscha medans hon sover.
Men ja nu vill hon inte äta mer så back to real life.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0