Oh happy day

Hoho det blir inte mycket bloggande nu förtiden! Mina dagar går åt till att vara heltids mamma ju! Nu när lien är stor (ett år om 15 dagar) då hinner man inte mycket annat än att springa efter henne så hon inte slår ihjäl sig. Idag ska jag äntligen klippa mig! Väldigt länge sedan en frisör satte saxen i håret på mig vill jag lova säker två år sedan!!! Så nu ska jag klippa en lite längre page. Blir nog snyggt. Efter det ska familjen gå på stan och kolla in jul skyltningen:) Det blir mys! Men just NU ska jag försöka få min lilla höna att sova lite, önska mig lycka till. Hon vill hellre klättra på min säng gavel:/ Nåväl ha en fin dag, slänger in bilder sen på frisyr och jul skyltning:) Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0