9 Månader.

God morgon!!!
Det känns alltid lika skoj när man vaknar och inser att klockan är så lite, idag ville hon komma upp lite efter fyra, försökte få hene att somna om men det gick inte så bra, för när hon väl höll på att somna så kom jag in och råkade väcka henne såklart så det var bara att kila upp iaf!!
Idag blir skit ungen hela 9 månader!!
Bara tre månader kvar till hon blöir ett år!
Herre gud, hon börjar ju bli stor tjej, om tre månader räknas hon inte ens som bebis längre:/
wtf.. vill ju ha kvar min bebis för alltid:)
Palla skaffa en ny lixom, smärta!!!!
Nej ska ut och lukta på blommorna sen får jag väll underhålla in bebis:)

Min underabart glada tjej på väg till öpnna förskolan!!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0