Candy time.

Åh man blir ju smått galen av alla tränings hjälpmedel det finns därute i världen och jag har inte en susning om nått men ändå ska jag ge mig in på det:)
Tur att man har en lillebror att rådfråga som är träningsnarkoman och hållt på med det här i några år!!
Här behövs ingen pt inte:)
Kollade in fitnessguru.se:s priser först men gymgrossistens.com var billigare så får bli där jag blir stamkund:)
Som sagt i Januari smäller det, då blir det träning och rökstopp!
Ser fram emot träningen iaf!!:D
Rökingen lägger jag av med för lilla tjejens skull, vill inte röka när hon blir stor nog att förstå.
Nu ska jag kolla film!
Och kasta iväg manne på godis jakt..

Old pic, but hot!

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: hihi :)

2011-09-17 @ 22:58:40
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gäran in min nya design jag gjorde precis! Och skriv vad du tycker om den också!

Annars hur mår du? :)

2011-09-17 @ 23:53:39
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0