Get fit.

Hey you.
Sitter och halv kollar på tv och har precis skickat iväg ett mail till en kille med lite frågor om träning, hoppas ju på att komma igång med träningen i januari när min lilla skrutt börjar på dagis.
Får se om han har tid att svara mig, får hoppas det.
Ska ju även sluta röka när jag kör igång med träningen, för min lilla flickas skull.
Vill inte att hon ska växa upp och se rökning som något vardagligt och normalt, för det är oftsat så dom blir rökare dom små barnen som springer runt med en cigg i munnen och spelar tuffa.
Som även jag gjorde när jag var liten!!
Oh snap i looked good.
Kan man inte bara knäppa fingrarna och få tillbaka kroppen?
äh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0