Good night beautiful.

Nej men hallå, nu är det väll ändå dags att sova, jag kommer att får hoppa upp i ottan mellan 5-7 för då vill min lilla pärla upp!
Har precis kollat film och tryckt i mig två stooora skålar med popcorn, inte ensam såklart utan med min man.
Känns lite som att jag rullar fram.
Ska kolla klart på alla pinsamma människor i båstad dokumentären på tv.. fy fan.. vuxna människor lixom.
Hon bloda som är med, Anna är ju härifrån Örebro och är min fd hyresvärld, hyrde hennes lägenhet i andra hand för några månader sedan i väntan på att få flytta in i vår.
Lite pinsamt att se henne sådär på tv för det var inte alls uppfattningen jag fick av henne.. men men:)

En av min mammas favorit bilder på mig:)
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0