oh snap.

Jahaaa!!
Vad gör man nu dåå?
Mannen i huset är ju ute på äventyr (MFF mach i holland) och är inte hemma innan fredag kväll.
Vanligtvis brukar vi mysa framför tv:n i sängen nu.. men nu känns det ju skit tråkigt, aldrig skoj ensam i en säng ju hahah..
Nä men jag har istället gjort en av de äckligatse sysslorna som finns i ett hushåll!
Jag har rensat golvbrunnen till badkaret:( Fy helvete vad äckligt det äääär! Man vill bara kräkas rakt ut!!
Iaf det har jag pysslat med nu, och något annat under dagen har jag inte hunnit med heller, att vara mamma är verkligen ett heltidsjobb.
Men ja ska göra mig fetare än jag är och trycka i mig lite glass.. så bye
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0