shame on you.

Hey you.
Måste bara berätta om den här sidan JFR.se, jag beställde hem två par örhängen och ett armband förra veckan som jag fick hem genom brevlådan igår.
Armadet var sönder... och ett par av örhängena var sönder!
Piss tråkigt, ena "staven" på ett örhänge var helt av och den andra var böjd, armbandet som är ganska stort och massivt hade liksom knäckts.
Delen som hade knäckts är en tjock "silver" ring där låset sitter, så låset trillade av, två av tre grejer som inte går att laga eller använda då.
Kontaktade JFR.se på deras hemsida där de har en live chatt, men fick ett ganska tråkigt bemötande tycker jag.
Det första jag gjorde var att fråga om man kunde skicka tillbaka skiten och få nya hela saker, men det fick jag nget svar på, direkt efterså sa hon att det var postens fel (för att posten ska ha orsakat skador på armbandet måste de typ ha stampat på det).
Efter det erbjöd hon mig ersättning för grejerna, 20 kronor!
För det var tydligen dagens värde för grejerna.
Jag betalade ine 20 kronor, jag betalade inte mycket heller för den delen allt gick på 111:- men då hade ju det varit ett rimligare pris att ge eller hur?
Varorna jag beställe gick inte att byta ut fick jag veta sen för de var slutsålda.
Till slut erbjöd hon mig att väla ut något nytt, men då var jag redan så arg på deras mottagade att jag tyckte att de kunde behålla sina lågkvalité saker.
Hade hon varit trevlig och tillmötesgående direkt hade jag aldrig skrivit det här mailet, jag hade inte behövt ha pengar tillbaka eller andra varor bara ett trevligt bemötade, så dålig stil JFR.se.

Love

Kommentarer
Postat av: Hugo

Hej, du har vunnit tävlingen på min blogg. Hör av dig till mig på min mail.



MVH/ Hugo ([email protected])

2011-09-16 @ 11:05:40
URL: http://hugorosas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0