Sjukliga tjejor.

Hmm min lilla snutt vaknade med lite rinnig näsa men under dagen har det bara blivit värre:(
Så nu har hon hosta, ont i halsen, massa dum feber och en näsa full med snor så det bubblar om den.
Jag är inte så pigg heller, så det kommer att bli långa dagar här hemma!
Annars ar vi inte gjort så mycket, handlat lite, på tal om det.. när vi var på väg hem så blev lillan hungrig så hoppade bak och gav henne yoghurt, och efter ett tag när jag smakade på den så insåg jag att den var GAMMAL!
Och den smakade VIDRIGT!!
Så imorgon ska jag tillbaka med skiten och fråga dom varför dom säljer gammal skit i sin butik,, blev skit arg verkligen!
Hon kan ju inte direkt säga ifrån eller ens fatta att den är gammal så hon tuggade ju i sig som vanligt!
Jäklar vad äckligt!!
Stackars min fis<3
Ska väll kolla Simpsons filmen..
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0