The winner.

Kom precis hem ifrån öppna förskolan och har slängt i Emilia lite mat.
Ska snart iväg igen och hämta unge nr två i skolan och sen väl hemma igen ska jag försöka få lillan att sova så jag orkar med henne ikväll.
Men i villket fall, så torsk som jag är och löäser Hugos blogg u typ tre gånger om dagen gick jag in för att kika, och då har jah vunnit en tävlig med grejer från fitnessguru.se!
Fy fan va gött!
Jag ska ju börja träna på allvar typ i  januari när min minsting här börjar på dagis, och sånt där är ju svin dyrt att köpa så att vinna det är ju perfekt för en snäl jävel som mig:)
Nä men allvar det är för dyrt för er hemma mamma.
Så iaf i januari kommer min blogg bli mamma/tränings/modell blogg om allt går som jag vill.
Deär är delvis anledningen till att jag ska träna.. jag vill modella igen, inte för att jag är fet på nått sätt.. men hey man vill alltid ha det man inte har.. eller alltid förbättra det man har så here we go!
Gött lycklig..
Love
Bara för att jag är glad nu med så får ni se mina mindre seriösa modellbilder.. kan inte låta bli att fördärva test bilderna:)
Tack HUgo för en kickass tävling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0