Up with the tupp.

God morgon!
Ännu en dag som min underbara tyckte att det var ok att vakna klockan 5, ändå har hon börjat vara vaken längre än till sju.
Och när man väl har gått upp men henne den här tidiga timmen så har hon mage att vara gnällig för att hon är trött^^
Haha jaja om ett tag tar vi och sover igen iaf:)
Just nu sitter och i sin gåstol och leker med sina matskedar, väldigt intressant!
Ute regnar det så det blir nog ingen promenad till stan idag, får ta det i eftermiddag när bilen kommer hem igen!
Igår var emmis pappa med på öppna förskolan för första gången, men vi skulle aldrig tagit med honom!!
Han tyckte det var skoja att kalla alla flickor för pojkar och tvärtom!
Pinsamma människa, visst var det skoj men tror inte att mammorna tyckte det, som tur är var det bara en som hörde tror jag och hon kan gott tro att han är dum i huvudet för det är han ju!

nåväl skaunderhålla min gnäll fia nu.

Min skatt <3
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0