Härligt med barn som lyssnar med röööööven

Hoho bara 21 dagar kvar nu till bebis beräknade ankomst!!
Håller tummarna hårt som helvete att dn kommer lite innan så man slipper gå över tiden!
Ska bli spännande att se hur dagen D blir, ommer ju i panik att få ringa mannen, som ska köra hit, en rea som iaf tar tre timmar.
Nu tror jag inte att lill killen kommer ha så bråttom ut att det tar mindre än tre timmar, men man vet ju aldrig?
Kan ju faktiskt bli så att han missar kalaset och att jag får ligga och vara otrvlig mot sköterskor ensam.. Mamma kommer ju vara hemma med barnen.
Men men det löser sig säkert till det bästa, men tankarna far ju runt kan man säga!
Emilia står bakom mig här och härjar som vanligt, att lyssna på vad mamma säger är inte skoj.
Men bara ett litet tag kvar så ska vi sova middag:) Underbar tid på dygnet!
Åh nu får jag lämna min plats i soffan innan jag kokar över på ungen!
Se ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0