Kom hem!

Sitter hemma helt ensam i soffan, lill fia är på dagis:(
Första dagen jag lämnar henne sjlälv sen hon slutade på dagis innan sommaren och fy fan vad jag saknar henne, blir iofs bara en snabbis idag!
Ska snart bege mig tillbaka och hämta henne, 1,5 timmar blev det bara idag, men man får starta mjukt.
Imorgon ska hon vara där till 12 så hon får äta lunch med.
Haha skum man är, har sett fram emot att hon ska börja igen, men nu när hon väl är där vill jag ha henne hemma:)
Enda anledningen till att hon får gå nu är ju för hennes egen skull, för att hon ska få aktiveras och busa md de andra barnen, som höggravid orkar man int aktivera dom så mycket..
Så hon har det bättre där, nu när lillebror kommer får jag ju inte direkt mycket tid över heller så ja det är för det bästa.
Igår hade vi visning här, det verkar som det gick bra 8 pers varav 2 var mycket intresserade.. nu får vi hålla tummarna för att en bra budgivning drar igång och att huset vi ska kolla på på måndag ser bra ut, och att det inte blir en bra budgivning efter:) Så vi får det "billigt"..
Nåväl.. ska glo lite på tv. Om 30 min ska jag hämta min puss och gå hem och sova en stund:)
Have a nice one!
Love/Nati

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0