Long time no see

Dags att kickstarta upp den här siten igen kanske, har ju alltid älskat att skriva och det har allt kliat i fingrarna på mig emellanåt.
Har enbart 24 dagar kvar till beräknad förlossning, men ja jag hoppas att jag ska få tidigare än så, inte skoj de här sista dagarna, magen spänner som sjutton och man vill inget annat än att få sin kropp tillbaka.
Vill ju inte se ut som ett hus längre och vill börja träna och få en äcklgt snygg kropp.. får se hur det blir med det.
Hade varit kul att kunna shoppa lite igen med, slutar alltid med att man kommer ut med kläder till barnen istället för till sig själv.
En bild ifrån igår, innan vi gick ut och lekte i solen.
Nu ska vi snart göra detsamma, ut och leka.
Tyvärr är jag en slapp mamma för tillfället så blir inte så mycket av den varan, men två timmar ska jag nog orka med iaf.
Nej men nu på slutet är kroppen inte så hurtig på att springa efter trotsig (snart) 2 åring.
Blir trött så fort...
Jaja ska väll samla mod och kraft och bege oss ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0