My oh my.

Morgon!
Ska snart dra igång fortsättningen på mitt projekt fönsterputs, sen ska jag nog försöka tillbringa mer av dagen ute.
Ser än så länge ut att bli bra väder idag med, och enligt telfonen blir det 23 grader ute! Härligt.
Åh nu fick man en hund i kaffet med, tack Emilia, hon vet precis hur hon ska få mamma på bra humör på morgonen jäkla snor uge.
Kul att dricka past hund lixom.. Blöh
Trotsen är så undrbar.
Ska bli skönt att skola in henne på dagis igen på måndag, hon behöver aktiveras mer än jag orkar aktivera henne.
Nej ska väll dra igång så man kan leka ute resten av dagen!
Ha en fin dag, jag ska försöka inte låsa in min dotter som testar mig rätt bra just nu.. blir snart en skrikande time out för ungen!
Gah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0