Milo min Milo

Sitter just nu hemma hos min fina syster i Ulricehamn, lov-vecka!! Hurra!
Och efter denna vecka är det bara två kvar till min lilla familj blir Boråsare, som jag kommer att njuta av att äntligen vara på en plats närmre min älskade familj och mina underbara vänner!
 
Om en timma kommer min vackra Veroniqua hit och gör mig sällskap ett tag, hon ska få träffa min lilla Milo för första gången:)
På tal om MIílo så blir han 7 veckor idag, tiden springer iväg:)
Snart är han 6 månader och försöker ta sig fram för egen kraft, som jag längtar till dess! Små nyfödda bebisar i all ära men jag gillar när dom blir större och man kan känna deras små knubbiga armar om sin hals i en hår kram!!
Finns ta mig sjutton inget bättre!
 
Nåväl ville dela med mig lite av min lycka att vara hos min familj över veckan, kan inte sitta framför datorn när man har två små barn, så back to life!
/Nati

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0