Fuckin Great!

Fick nyss samtal från IKEA där jag fick bekräfta leverans, äntligen!! Nya köket kommer den 15:e! Längtar tills det är klart och står här rent och snyggt, får ta före och efter bild och visa. Tror det blir skit snyggt, vita luckor och mörk fin bänkskiva. 
Får inbyggd ugn och Micro med så man slipper brända barn händer och möts micro på bänken. Får spishäll med istället för vanlig som även där små barn händer lätt bränns på! Lovley!
 
Sen kan jag koncentrera mig mer på mina andra små projekt.
Ska göra ordning min "bokhörna" i v-rummet, bord till v-rummet med, lillans sovrum, och vårt sovrum!
Skönt att ha lite projekt medans man går hemma, snart går det mot vår med då tar vi tag i utsidan:)
 
Minga barn ska få ett vackert hem att växa upp i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0